Tuesday, February 23, 2010

aku betul2 redho...updated wif pic

arini pada yg rapat dgn aku mst tau ape dia yg dh berlaku...
mcm bese tiap2 taun mst aku akan redho se redho redho nye...hehehe
selalu aku redho bile dh kene..
kali nie sebelum kene mmg aku dh redho..
hehehe...
bagi tidak menghampakan tunang n kawan2 yg anytime akan bersekongkol bg pedajal org...
hehehe...
skali lagi gua tadah je la...
walopun dh kantoi...
gua redho je la....
sesekali bile aku ulang tayang blk td..
mmg klakar beb...
sape yg ada td mst paham...
hahaha...
lantak korg la..
yg penting korg puas ati..
aku redho je...


pic from L

~tq my fren n chenta hati ku~

8 comments:

Madolz said...

mad,telur mmg prasath yg plan..hahaha

"L" said...

btul2..kami xcampur..pi mintak balik telur kat prasath..hehe

incik amat said...

busuk pintu rumah aku...
mirul lg byk kene dari aku..
hahhaha...
sape suruh dtg..

noraini ibrahim said...

hepi besday ahmad...
he..slmt mandi telur...

incik amat said...

wei naeni...
tq2....
nasib baik ujung bulan..
telur sumer dh abes..
klu x lg terok koi kene...
tu pun ada terlepas sebiji...

~dh tua dh koi yak...huhuhu

noraini ibrahim said...

k lah tu...
dah tua pon dh nak kawen
thn ni...
koi ni masih bljr g...n
abes 2011 nanti...
x taw ble nak kawen...huhu

incik amat said...

alamak...hehehe..
xpe lmbt kawen..
aok bole puas bejalan lg..
ada duit g melancong la..hehe

noraini ibrahim said...

nak sapu duit mane nak g melancong...
stdy pon owg support...
melancong dlm ngra jew lah...
hii..
ble nak langsung majlis nye amat??