Friday, March 5, 2010

Dajjal Celaka

Marah bengang memang celaka manusia haram ini. Ini spesis binatang bertopeng manusia yg masih ramai hidup kt bumi Allah. Bila bisikan syaitan mula membuah hasil. Si celaka layak di gelar dajal megah kebinatangan. BARUA BANGSAT.

Entry aku kali nie mmg aku nk bengang dan kecewa. Minggu lepas nama Syafia Humairah bangsa kite menjadi mangsa. Hari ini Haresvarran yang pasti menghantui ibubapa yg mempunyai anak-anak seusia. Syafia 3 tahun manakala adik haresvarran 1 tahun setengah.Bukan sebab bangsa bukan juga agama. Apalah dosa anak-anak kecil ini. Pasti nya kita tidak dapat menidakkan ajal dan ketentuan Ilahi. Tapi penderitaan ketika ajal itu sangat menyedihkan. Dua-dua mati dipijak, dipukul, ditendang sampai pecah hati dan patah tulang. Gila Bangsat. Doa-doa jangan jadi pada anak-anak kita. Nauzubillah…

Buat anak-anak ini syurga sahaja tempatnya. Buat manusia bangsat pembunuh apalagi selain neraka. Tapi bagi kita masyarakat yg konon nya baik moral nya, ada sifat kemanusiaan adakah kita tidak bersalah dalam hal ini. Adakah kita yg solat 5 waktu tidak bersubahat dengan pembunuh ini. Ermmm..

Mari kita muhasabah diri. Kita marah bile ada satu pertubuhan ingin melaksanakan hukuman hudud dan qisas. Padahal itu undang-undang dari Allah. Adakah Allah sekejam pembunuh-pembunuh itu. Sudah la tidak setuju , menentang pula.

Wahai sahabat-sahabatku, tetapkanlah hati. Allah sudah menyediakan undang-undang yg pastinya menjadi pengajaran dan melahirkan rasa gentar dalam diri. Untuk pengetahuaan semua, siapa yang tidak bersetuju hukum hudud dan qisas dilaksanakan. Anda telah MURTAD. Nauzubillah….

~fahami ilmu hudud dan qisas sebelum coba menentang..

No comments: